Vacatures

Medewerker Debiteuren

Ben jij creatief en houd je van nieuwe ideeën in de strijd gooien? Heb jij genoeg ambitie om door te groeien samen met jouw collega’s? Kijk dan snel even verder!

Je bent verantwoordelijk voor alle inkomende betalingen, je zal het debiteurensaldo reduceren. Je valt onder de afdeling Financiën. Je gaat veel contact hebben met incassobureaus en met alle klanten. Verder zal je de volgende werkzaamheden krijgen:

  • Binnenkomende betalingen op de juiste manier verwerken;
  • Uitblijvende betalingen signaleren en volgen;
  • Brieven zelf schrijven en verzenden waar nodig;
  • Betalingsregelingen treffen wanneer nodig en dit op de juiste manier afhandelen en opvolgen;
  • Klanten adviseren en hun vragen per telefoon of email te beantwoorden;
  • Incassobureaus benaderen en vorderingen uit handen geven;
  • De afwikkeling bij faillissementen en WSNP afhandelen en verwerken in de administratie.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Den Haag

03-05-2019

Credit Controller

Voor onze opdrachtgever in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een credit controller. Als International Credit Control Specialist heb je een actieve rol bij het verder professionaliseren van de afdeling Credit Management. Deze rol als Credit Control Specialist is veelzijdig en er zijn veel doorgroeimogelijkheden. In deze rol rapporteert u aan de teamleider debiteuren (AR).

  • Dagelijkse operationele debiteuren taken;
  • Het verzamelen van de achterstallige bedragen;
  • Reageren op vragen van debiteuren, zowel telefonisch als per mail;
  • Het uitzoeken en oplossen van disputen;
  • Restitutievoorstellen voorbereiden en voorstellen afschrijven;
  • Voorbereiden, verzenden en bewaken van incassozaken van derden;
  • Maandelijkse afstemming met de teamleider debiteuren.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Utrecht

22-02-2019

Credit Controller

Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging in de omgeving Amsterdam? Heb jij ervaring met internationaal en heb jij affiniteit met cijfertjes? Dan wordt dit waarschijnlijk jouw nieuwe job!

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkomende geldstroom;
  • Het innen van openstaande facturen;
  • Het eventueel aanmanen van openstaande facturen;
  • Kredietlimieten behandelen en controleren;
  • Actief klanten benaderen en eventueel betalingsafspraken maken;
  • Betalingsafspraken volgen en controleren of het wordt nagekomen;
  • Afwijkend betaalgedrag rapporteren aan de Manager Credit Control;
  • Het kredietwaardigheid controleren en het vaststellen van kredietlimiet;
  • Samenwerkingen met andere afdelingen zoals bijvoorbeeld sales en operations.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Amsterdam

15-02-2019

Senior Credit Controller

Voor onze opdrachtgever in de omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een Senior Credit Controller. Ben jij analytisch ingesteld en kun je goed projectmatig werken? Dan is dit misschien wel iets voor jou!

Je bent verantwoordelijk voor het managen van het gehele credit management proces. Je bent hierbij ook het eerste aanspreekpunt voor vragen van opdrachtgevers met betrekking tot facturatie. Je vertegenwoordigt je afdeling Finance in afdeling overschrijdende producten.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Het zorgdragen voor inkomende betalingen;
  • Het versturen van maandfacturen aan opdrachtgevers;
  • Het versturen en van aanmaningen;
  • Het beheren van jouw eigen debiteurenportefeuille;
  • Het bewaken van achterstanden
  • Afspraken maken voor betalingsachterstanden met opdrachtgevers;
  • Het optimaliseren van de debiteurenstrategie.
  • Het verzorgen van rapportages inzake de debiteurenstanden;
  • Het rapporteren en informeren over betalingen of betalingsachterstanden aan jouw klanten.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Rotterdam

07-11-2018

(Near) Native German Credit Controller

The Credit Collector is responsible for approaching customers on a daily basis to build up the relationship with the ultimate goal to receiving the outstanding payments.

Essential Duties And Responsibilities;

  • Responsible for monitoring overdue payments from customers;
  • Approaching customers on a daily basis to build up the relationship;
  • Responsible for maintaining the sub ledger of their region;
  • Maintain accurate and up to date customer details and account records;
  • In cooperation with Sales Managers and Sales reps and CS discuss the current status and new orders of our customers;
  • Responsible for adjustments, handles query and resolves problems within company guidelines and policy;
  • On an ad- hoc basis the employee may be asked to perform tasks not listed here.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Amersfoort

17-10-2018