Vacatures

Juridische Medewerker (Paralegal)

Ben jij gepassioneerd en heb jij de drive om aan een nieuw avontuur te beginnen? Wij zijn op zoek naar een Juridische Medewerker (Paralegal)  die het leuk vindt om een compleet nieuw kantoor op te bouwen samen met jouw nieuwe collega’s.

  • Adviseren van advocaten over bijzondere betekeningen, beslagen en geschillen die tijdens de tenuitvoerlegging kunnen ontstaan;
  • Beslagleggingen voorbereiden en coördineren;
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle partijen;
  • Voorbereidingen van de betekeningen van verklaringen en gerechtelijke stukken;
  • Je werkt secuur en precies;
  • Controleren en opmaken van diverse exploten;
  • Inplannen en monitoren van beslagacties door heel het land;
  • Deurwaarders adviseren en aansturen waar nodig;
  • Executiemaatregelen treffen;
  • Verhaalsmogelijkheden onderzoeken;
  • Jurispidentie onderzoeken;
  • Overleggen met opdrachtgevers waar nodig.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Amsterdam

18-07-2019

Medewerker Credit Collections

Ben jij die dienstverlenende enthousiaste medewerker Collections die wij zoeken voor onze opdrachtgever in Den-Haag? Is LEAN jou niet vreemd of altijd al via dit principe willen leren werken?

  • Ervoor zorgen dat de facturen tijdig betaald worden;
  • Verzenden van betalingsherinneringen en aanmaningen;
  • Beheren van inkomende en uitgaande telefonie;
  • Het optimaliseren van het klachtenmanagement proces;
  • Het opstellen- en verbeteren van rapportages;
  • Kredietlimieten beheren;
  • Rapportages opstellen met betrekking tot de openstaande vordering;
  • Financiële klachten afhandelen;
  • Maandelijks afstemmen van de debiteurenportefeuille;
  • De DSO bewaken.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Den Haag

01-07-2019

(Junior) Recruiter

Ter uitbreiding van ons Team zijn wij op zoek naar organisatie- talent, een speurneus die kansen niet alleen ruikt maar er ook lets mee gaat doen, een proactive alleskunner  dus!

Ben jij op zoek naar een leuke zelfstandige baan waarin je een boel creativiteit kwijt kunt, ben je precies en niet snel van de wijs te brengen, dan is dit wellicht jouw  ideale baan! Wij werken met YellowYard,  www.yellowyard.nl, het door ons zelf ontwikkelde  recruitment systeem waarin ook jij jouw werkzaamheden  adequaat kunt bijhouden.  Uiteraard is er voldoende  ruimte voor jouw goede ideeën!

De meest geschikte kandidaat vindt het een uitdaging om:

  • Kandidaten proactief en opgewekt te benaderen (telefonisch, per mail en via Whatsapp);
  • Binnenkomende telefoontjes af te handelen- of door te verbinden;
  • Op een nette manier de stamgegevens van de kandidaten bij te houden in het systeem Yellow Yard (C.V./ geschiedenis, wensen, beschikbaarheid e.d.);
  • Assisteren bij het selecteren van de juiste kandidaten bij de juiste vacatures;
  • Naar eigen inzicht intakegesprekken te voeren met geselecteerde kandidaten;
  • De juiste informatie uit een referent te trekken en wellicht (heel voorzichtig) commerciële mogelijkheden te ontwikkelen;
  • Actief deel te nemen in het uitdenken van de diverse praktijk strategieën richting de doelgroep kandidaten binnen het Credit Management;
  • Op dagelijkse basis de nieuwe vacature kansen via Internet/ Social Media op te sporen en deze te verwerken in het systeem Yellow Yard;
  • •De diverse social media te bedienen met informatie over onze ontwikkelingen

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Den Haag

01-07-2019

Teamleider Credit en Collections

Voor een voorname internationale speler in de bouwsector gaan wij op zoek naar Teamleider Credit & Collections

Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van een team van Credit Controllers en Financieel Medewerkers (circa 5 FTE) en zorgt er voor dat het debiteurenproces, incassotraject en overige financiële administratieve (P2P) proces vlekkeloos verloopt. Je voorkomt en / of draagt zorg voor (structurele) dispuutkwesties in het gehele credit management proces. Je bewaakt de kredietwaardigheid van de (individuele) debiteuren.
Je beheert de daar aan gerelateerde voortgangsrapportages. Je bent een enthousiasmerende coach voor je teamleden en voert de functionering – en beoordelingsgesprekken met hen. Je vertegenwoordigt het team binnen de organisatie, spart met sales, management etc. Daarnaast ga je ook aan de slag met het optimaliseren van het inkoopproces ism oa de budgethouders. Je mede – bepaalt de financiële strategie voor de organisatie. Je rapporteert aan de Financieel Manager.
Deze positie is je eerste naar een uitbreiding naar zwaardere rollen, werkzaamheden en verantwoordelijkheden binnen de organisatie.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Rotterdam

01-07-2019

Senior Debiteurenbeheer

Voor onze opdrachtgever, een Nederlandse fastfoodketen, gevestigd in Amstelveen zijn wij op zoek naar een Senior Debiteurenbeheerder met ervaring met het lezen van jaarrekeningen.

De nieuwe medewerker is iemand die zich onder andere gaat bezighouden met het minimaliseren van de debiteurenrisico’s. Dit doe je niet alleen, je werkt samen met de Medewerker Debiteurenbeheer en ontvangt ondersteuning van de Finance Manager.

  • Het minimaliseren van de debiteurenrisico’s en kijken naar mogelijkheden om te komen tot een structurele afwikkeling van openstaande schulden;
  • Het onderhouden van contacten met diverse partijen;
  • Het opstellen van debiteuren(risico) rapportages t.b.v. de directie.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Amstelveen

25-06-2019

Credit Controller

Voor onze opdrachtgever in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een credit controller. Als International Credit Control Specialist heb je een actieve rol bij het verder professionaliseren van de afdeling Credit Management. Deze rol als Credit Control Specialist is veelzijdig en er zijn veel doorgroeimogelijkheden. In deze rol rapporteert u aan de teamleider debiteuren (AR).

  • Dagelijkse operationele debiteuren taken;
  • Het verzamelen van de achterstallige bedragen;
  • Reageren op vragen van debiteuren, zowel telefonisch als per mail;
  • Het uitzoeken en oplossen van disputen;
  • Restitutievoorstellen voorbereiden en voorstellen afschrijven;
  • Voorbereiden, verzenden en bewaken van incassozaken van derden;
  • Maandelijkse afstemming met de teamleider debiteuren.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Utrecht

01-05-2019

Medewerker Bijzonder beheer

Het is iets waar mensen onbedoeld in verzeild kunnen raken: een betaalachterstand op de hypotheek. Als Medewerker Bijzonder Beheer Hypotheken ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel hypotheekgever als hypotheeknemer. En het gesprek aangaan, dat doe je op jouw eigen duurzame manier: over damage control gesproken!

Jouw portefeuille bestaat uit particuliere klanten die een achterstand hebben op één of meerdere maandnota’s van de hypotheek en/of de consumptieve financiering. Jouw belangrijkste taak is het treffen van betalingsregelingen, zodat deze achterstand weer ingelopen kan worden. Je zult starten met zogenaamde 'early' achterstanden (0-2 maanden achterstand) en later doorstromen naar de 'late' achterstanden (achterstand van minimaal 2 maanden - dus veel complexer. Samen met de klant bespreek je welke mogelijkheden er zijn om te voorkomen dat er een achterstand ontstaat die niet meer te herstellen is. Hierbij is het belangrijk dat je empathie toont, stevig in je schoenen staat en streeft naar een win-winsituatie.
Wanneer de klant toch in surséance van betaling of faillissement terechtkomt, is het de taak van de Medewerker Bijzonder Beheer om de zekerheden van de bank zo goed mogelijk te gelde te maken. Dit is nodig om de financiële schade voor de bank/hypotheekgever zo klein mogelijk te laten zijn. Behalve met hypotheeknemers schakel je in deze rol ook veel met andere interne en externe partijen, denk bijvoorbeeld aan makelaars, notarissen, geldverstrekkers en deurwaarders.
De functie van Medewerker Bijzonder Beheer biedt je de kans om je voor langere tijd te verdiepen in de financiële huishouding van je klant. Omdat de gesprekken die je met je klant voert gericht zijn op het wegwerken van achterstand en het voorkomen hiervan in de toekomst, is jouw werkwijze voor de klant echt van toegevoegde waarde: je biedt een luisterend oor en streeft naar een werkbare lange-termijnoplossing met als doel een gezonde financiële situatie voor zowel klant als bank.

 

Als Medewerker Beheer Hypotheken vind je het leuk om de hele dag klanten telefonisch te woord te staan en antwoorden te geven met betrekking tot rentemiddeling en aflossen. Je spreekt ongeveer 3 klanten per uur en bent zelf verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling. Je werkzaamheden bestaan uit 60% telefonische werkzaamheden en 40% administratieve taken. Je bent wel zelfstandig aan het werk en draagt je eigen verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd ben je ook met je team zelfstandig en verantwoordelijk voor iedereen en haar taken. Samenwerken is bijzonder belangrijk in deze functie.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Heel nederland

25-04-2019

(Senior) Credit Controller

Ben jij positief ingesteld, creatief en probleemoplossend en krijg jij veel energie van het terugvorderen van achterstallige betalingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Debiteurenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het incasseren van openstaande vorderingen. Deze vorderingen staan al geruime tijd open en het is aan jou de taak om deze op een creatieve, oplossingsgerichte, positieve manier terug te vorderen. We zoeken hiervoor iemand die graag aan de telefoon hangt en met mensen in gesprek is over hoe nu verder.

Je bent verantwoordelijk voor het managen van het gehele credit management proces. Je bent hierbij ook het eerste aanspreekpunt voor vragen van opdrachtgevers met betrekking tot facturatie. Je vertegenwoordigt je afdeling Finance in afdeling overschrijdende producten.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Het zorgdragen voor inkomende betalingen;
  • Het versturen van maandfacturen aan opdrachtgevers;
  • Het versturen en van aanmaningen;
  • Het beheren van jouw eigen debiteurenportefeuille;
  • Het bewaken van achterstanden
  • Afspraken maken voor betalingsachterstanden met opdrachtgevers;
  • Het optimaliseren van de debiteurenstrategie.
  • Het verzorgen van rapportages inzake de debiteurenstanden;
  • Het rapporteren en informeren over betalingen of betalingsachterstanden aan jouw klanten.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Rotterdam

12-04-2019

Wanted HBO Starters

Wij zijn per direct op zoek naar heldere HBO Starters met èèn of twee jaar werkervaring binnen Credit Management, Bijzonder Beheer of Incasso!

Onze opdrachtgevers staan te springen om jou een leuke vaste baan aan te bieden (Werving en Selectie). Wellicht zie je meer in de rol van vliegende keep om zo meerdere balletjes hoog te houden en veel diverse kennis op te doen bij onze relaties (detachering). Beide opties geven jou toegang tot een mooie portie praktijkervaring. Is het uiteindelijk duidelijk wat jou voor langere tijd kan boeien of bij welk bedrijf jij goede mogelijkheden ziet dan is een combinatie een mooie uitkomst (Deta-Vast).

Even afhankelijk van de grootte van een bedrijf en/of de sector waar zij zich in bevindt zijn onderstaande werkzaamheden vaak aan de orde:

  • Opstellen van facturen.
  • Opsporen en verbeteren van fouten in facturen.
  • Verzenden van facturen.
  • Controleren van geldstromen.
  • Opsporen en oplossen van onregelmatigheden in betalingen of betalingsverschillen.
  • Versturen van herinneringen en aanmaningen.
  • Inboeken van de ontvangen factuurbedragen.
  • Beoordelen en behandelen correctieverzoeken.
  • Verzorgen van de juiste afhandeling van verrekeningen en teruggaven.
  • Opstellen van (credit) nota’s.
  • Onderhouden van contact met debiteuren (schriftelijk en telefonisch)
  • Maken en vastleggen van betalingsregelingen.
  • Onderhouden van contact met incassobureaus.
  • Overdragen van zaken aan incassobureaus.
  • Verzamelen, sorteren en coderen van administratieve gegevens.
  • Rapporteren aan afdelingsmanagement over openstaande posten en debiteuren.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Heel Nederland

08-04-2019

Credit Controller

Voor onze opdrachtgever in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een credit controller. Als International Credit Control Specialist heb je een actieve rol bij het verder professionaliseren van de afdeling Credit Management. Deze rol als Credit Control Specialist is veelzijdig en er zijn veel doorgroeimogelijkheden. In deze rol rapporteert u aan de teamleider debiteuren (AR).

  • Dagelijkse operationele debiteuren taken;
  • Het verzamelen van de achterstallige bedragen;
  • Reageren op vragen van debiteuren, zowel telefonisch als per mail;
  • Het uitzoeken en oplossen van disputen;
  • Restitutievoorstellen voorbereiden en voorstellen afschrijven;
  • Voorbereiden, verzenden en bewaken van incassozaken van derden;
  • Maandelijkse afstemming met de teamleider debiteuren.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Utrecht

22-02-2019