Vacatures

Wanted HBO Starters

Wij zijn per direct op zoek naar heldere HBO Starters met èèn of twee jaar werkervaring binnen Credit Management, Bijzonder Beheer of Incasso!

Onze opdrachtgevers staan te springen om jou een leuke vaste baan aan te bieden (Werving en Selectie). Wellicht zie je meer in de rol van vliegende keep om zo meerdere balletjes hoog te houden en veel diverse kennis op te doen bij onze relaties (detachering). Beide opties geven jou toegang tot een mooie portie praktijkervaring. Is het uiteindelijk duidelijk wat jou voor langere tijd kan boeien of bij welk bedrijf jij goede mogelijkheden ziet dan is een combinatie een mooie uitkomst (Deta-Vast).

Even afhankelijk van de grootte van een bedrijf en/of de sector waar zij zich in bevindt zijn onderstaande werkzaamheden vaak aan de orde:

  • Opstellen van facturen.
  • Opsporen en verbeteren van fouten in facturen.
  • Verzenden van facturen.
  • Controleren van geldstromen.
  • Opsporen en oplossen van onregelmatigheden in betalingen of betalingsverschillen.
  • Versturen van herinneringen en aanmaningen.
  • Inboeken van de ontvangen factuurbedragen.
  • Beoordelen en behandelen correctieverzoeken.
  • Verzorgen van de juiste afhandeling van verrekeningen en teruggaven.
  • Opstellen van (credit) nota’s.
  • Onderhouden van contact met debiteuren (schriftelijk en telefonisch)
  • Maken en vastleggen van betalingsregelingen.
  • Onderhouden van contact met incassobureaus.
  • Overdragen van zaken aan incassobureaus.
  • Verzamelen, sorteren en coderen van administratieve gegevens.
  • Rapporteren aan afdelingsmanagement over openstaande posten en debiteuren.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Randstad

04-11-2019

Fulltime Debiteurenbeheerder (40 uur)

Voor onze opdrachtgever een marktleider op het gebied van HR-software zijn wij per direct op zoek naar een Fulltime Debiteurenbeheerder op basis van Werving & Selectie.

 

 

Binnen deze functie ben jij verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Voeren van actief debiteurenbeheer
  • Uitvoeren van correctie-boekingen
  • Uitvoeren van controles binnen de administratie

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Regio Utrecht

29-10-2019

Medewerker Credit Collections

Ben jij die dienstverlenende enthousiaste medewerker Collections die wij zoeken voor onze opdrachtgever in Den-Haag? Is LEAN jou niet vreemd of altijd al via dit principe willen leren werken?

  • Ervoor zorgen dat de facturen tijdig betaald worden;
  • Verzenden van betalingsherinneringen en aanmaningen;
  • Beheren van inkomende en uitgaande telefonie;
  • Het optimaliseren van het klachtenmanagement proces;
  • Het opstellen- en verbeteren van rapportages;
  • Kredietlimieten beheren;
  • Rapportages opstellen met betrekking tot de openstaande vordering;
  • Financiële klachten afhandelen;
  • Maandelijks afstemmen van de debiteurenportefeuille;
  • De DSO bewaken.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Den Haag

01-07-2019

Medewerker Bijzonder beheer

Het is iets waar mensen onbedoeld in verzeild kunnen raken: een betaalachterstand op de hypotheek. Als Medewerker Bijzonder Beheer Hypotheken ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel hypotheekgever als hypotheeknemer. En het gesprek aangaan, dat doe je op jouw eigen duurzame manier: over damage control gesproken!

Jouw portefeuille bestaat uit particuliere klanten die een achterstand hebben op één of meerdere maandnota’s van de hypotheek en/of de consumptieve financiering. Jouw belangrijkste taak is het treffen van betalingsregelingen, zodat deze achterstand weer ingelopen kan worden. Je zult starten met zogenaamde 'early' achterstanden (0-2 maanden achterstand) en later doorstromen naar de 'late' achterstanden (achterstand van minimaal 2 maanden - dus veel complexer. Samen met de klant bespreek je welke mogelijkheden er zijn om te voorkomen dat er een achterstand ontstaat die niet meer te herstellen is. Hierbij is het belangrijk dat je empathie toont, stevig in je schoenen staat en streeft naar een win-winsituatie.
Wanneer de klant toch in surséance van betaling of faillissement terechtkomt, is het de taak van de Medewerker Bijzonder Beheer om de zekerheden van de bank zo goed mogelijk te gelde te maken. Dit is nodig om de financiële schade voor de bank/hypotheekgever zo klein mogelijk te laten zijn. Behalve met hypotheeknemers schakel je in deze rol ook veel met andere interne en externe partijen, denk bijvoorbeeld aan makelaars, notarissen, geldverstrekkers en deurwaarders.
De functie van Medewerker Bijzonder Beheer biedt je de kans om je voor langere tijd te verdiepen in de financiële huishouding van je klant. Omdat de gesprekken die je met je klant voert gericht zijn op het wegwerken van achterstand en het voorkomen hiervan in de toekomst, is jouw werkwijze voor de klant echt van toegevoegde waarde: je biedt een luisterend oor en streeft naar een werkbare lange-termijnoplossing met als doel een gezonde financiële situatie voor zowel klant als bank.

 

Als Medewerker Beheer Hypotheken vind je het leuk om de hele dag klanten telefonisch te woord te staan en antwoorden te geven met betrekking tot rentemiddeling en aflossen. Je spreekt ongeveer 3 klanten per uur en bent zelf verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling. Je werkzaamheden bestaan uit 60% telefonische werkzaamheden en 40% administratieve taken. Je bent wel zelfstandig aan het werk en draagt je eigen verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd ben je ook met je team zelfstandig en verantwoordelijk voor iedereen en haar taken. Samenwerken is bijzonder belangrijk in deze functie.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Heel nederland

25-04-2019

(Senior) Credit Controller

Ben jij positief ingesteld, creatief en probleemoplossend en krijg jij veel energie van het terugvorderen van achterstallige betalingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Debiteurenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het incasseren van openstaande vorderingen. Deze vorderingen staan al geruime tijd open en het is aan jou de taak om deze op een creatieve, oplossingsgerichte, positieve manier terug te vorderen. We zoeken hiervoor iemand die graag aan de telefoon hangt en met mensen in gesprek is over hoe nu verder.

Je bent verantwoordelijk voor het managen van het gehele credit management proces. Je bent hierbij ook het eerste aanspreekpunt voor vragen van opdrachtgevers met betrekking tot facturatie. Je vertegenwoordigt je afdeling Finance in afdeling overschrijdende producten.

Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Het zorgdragen voor inkomende betalingen;
  • Het versturen van maandfacturen aan opdrachtgevers;
  • Het versturen en van aanmaningen;
  • Het beheren van jouw eigen debiteurenportefeuille;
  • Het bewaken van achterstanden
  • Afspraken maken voor betalingsachterstanden met opdrachtgevers;
  • Het optimaliseren van de debiteurenstrategie.
  • Het verzorgen van rapportages inzake de debiteurenstanden;
  • Het rapporteren en informeren over betalingen of betalingsachterstanden aan jouw klanten.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Omgeving Rotterdam

12-04-2019

Credit Controller

Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging in de omgeving Amsterdam? Heb jij ervaring met internationaal en heb jij affiniteit met cijfertjes? Dan wordt dit waarschijnlijk jouw nieuwe job!

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkomende geldstroom;
  • Het innen van openstaande facturen;
  • Het eventueel aanmanen van openstaande facturen;
  • Kredietlimieten behandelen en controleren;
  • Actief klanten benaderen en eventueel betalingsafspraken maken;
  • Betalingsafspraken volgen en controleren of het wordt nagekomen;
  • Afwijkend betaalgedrag rapporteren aan de Manager Credit Control;
  • Het kredietwaardigheid controleren en het vaststellen van kredietlimiet;
  • Samenwerkingen met andere afdelingen zoals bijvoorbeeld sales en operations.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Amsterdam

15-02-2019

Recruiter

Ben jij die doortastende nieuwe collega die juist bij dat éne bedrijf binnenkomt? En voor wie die goede techneut projecten wil doen? Voor wie commercie geen geheimen kent, niet bang is voor targets en kan “matchen” als geen ander?

In deze functie fungeer je als hét aanspreekpunt voor kandidaten en opdrachtgevers. Het ene moment spreek je een interessante klant en vervolgens heb je een leuke kandidaat aan de lijn. Je gaat altijd voor de beste match waarbij je gebruik maakt van je netwerk en commerciële drive.

  • Werven van medewerkers via netwerken, jobboards, social media etc.
  • Je voert intakegesprekken met, selecteert kandidaten en stelt CV’s op;
  • Het registreren van kandidaten in en up-to-date houden van het systeem;
  • Je onderhandelt over inkoop-/arbeidsvoorwaarden;
  • Je houdt altijd contact met kandidaten inzake vacatures en beschikbaarheid.

Sluit mij

Locatie:

Plaatsingdatum:

Zwijndrecht

28-06-2018